Blogger Layouts

| Saie Kann ?

My Photo
yaya
, kluang ., 86000, Malaysia
| Bubu Here , Sweet 14teen . Ssaj ~ Kluang Johor , Now My Life With My Sayangg | Mr. Rizal Panjaitan Bin Shaiful :DD |
View my complete profile

| F o l l o w e r |

Monday 11 July 2011

| Hanye Mampu Tersenyum Bile Tengok (: |

| Wess , Bubu Here .. Bubu Sebenanye Kann Lupe Nak Upload N Uudate gamba Hang Bubu , Korang Nakk Tengok ? [ mestylhanakkan? ] haha . Tadaa ~~

                                              | This is My Twins , Haha , Comell Kann Dea ? ^^
                                                       | 2nd is My Abangg , Taikotaii . ^^)
                                            | This is My Sayangg , My Hubby , My My .... Haha ! :DD
                                      | This Is Anep and Rara , sweet rait ? I love My Twins so Muchh !
                                              | N here is me , N my Syangg ~ [pendeknyesaie]
                               | N the last Is me , My New Story . Bershawl Bubu Skunk . haha ,
                                           wanna change my life , be the best person . ^^)


 #sayangiloveyousomuch !

0 comments: